Suvikõrvitsa lasanje

Kommentaare 0

Köögiviljadest pakatav lasanje. Okei, lasanje kui selline on originaalis muidugi hoopis teistsugune aga igapäevaseks söömiseks soovitan pigem seda. Palju vöökohasõbralikum ;-)  Proovisin ära ka ühe mitmest Loodusvägi uuest mahedast tomatikastmest.

Loe edasi...

Tofupallid spinatiga

Kommentaare 0

Mulle väga meeldivad erinevad soolased näksid aga poest saadavad lihapallid ja muu selline ei ole mul just esmane valik. Eelistan teha ikka ise ja pigem kergematest koostisosadest. Tänane snäkipostitus tuli tegelikult inspireerituna Meisterkoka saatest aga muutus kiiresti hoopis teiseks asjaks.

Loe edasi...

Köögiviljapitsa kikerherne põhjal

Kommentaare 0

Tavaliselt teen ma eelmisel õhtul või vähemalt hommikul ära mingisugusegi söögiplaani aga tänane õhtusöök - kikerherne põhjal pitsa, tuli küll spontaanselt. Eks päris palju mängis rolli ka see, et need pitsad valmivad kiiresti ning neid on üsna lihtne valmistada. Esialgne plaan oli hoopis üks teine põnev roog aga see lükkub siis järelikult homsesse, kui on veidi rohkem aega ettevalmistada ja kokku vormida :-) Pitsapõhi 1 purk kikerherneid 1 muna 1 spl oliiviõli (ISUL orgaaniline oliiviõli) 1 spl sobivat jahu (kikerherne jahu) soola-pipart Pitsakate 4-6 spl naturaalset tomatipastat 2 tl Adzika kastet 1 tomat 10 õhukest viilu suvikõrvitsat 1 väiksem punane sibul 1 hapukurk 2 spl riivitud juustu mõned spinatilehed Mina tegin antud kogusestest kaks väikest, umbes 20-22 cm suurust pitsat.

Loe edasi...

Krõbedad mandlinäkileivad

Kommentaare 0

Krõbedad leivakesed, mis maitsevad hästi näiteks küüslauguse pesto ja toitva hummusega. Värsked, krõmpsuvad redised ning värske kurk sobivad peale ka kui valatult! Eriti hea on neid karbikesega kotti pista ja kiire päeva korral toitvaks vahepalaks ampsata.

Loe edasi...

Teistmoodi kakaomuffinid

Kommentaare 1

Ühe üllatava koostisosaga muffinid kakao armastajatele. Lisaks sellele, et nad koosnevad ainult heast ja paremast,  säilivad nad ka pehmed ja mahlased mitu päeva ega kuiva ära. Väga maitsev viis võtta kasutusse väärtuslik toidugrupp - kaunviljad, mida kahjuks eriti ei armastata süüa.

Loe edasi...

Suitsukana pitsa lillkapsapõhjal

Kommentaare 0

Lillkapsa põhjal pitsast on vist peaaegu kõik kuulnud aga kordan veel üle, juhuks kui on meelest läinud :-) Veel üks vahva viis kuidas tuua söögilauale rohkem köögivilju ja muuta pitsa taljesõbralikumaks.  Andunud pitsasõpra, kes armastab paksu põhja ja krõbedate äärtega nisujahu pitsat, see muidugi ära ei peta. Aga pitsa mõõdu annnab välja küll ja ühe väga maitsva pitsa mõõdu!

Loe edasi...

Kookoseküpsised

Kommentaare 0

Mõnusalt maitsvad ja mahlased küpsised, mida sooja tee kõrvale nautida. Paar-kolm küpsist ja kõht on juba täis :) 200g kookosjahu 2  muna 2 spl chia seemneid 2 spl kookosrasva 2 spl agaavisiirupit või vedelat mett 10 datlit 20 sarapuupähklit Haki datlid ja pähklid, sulata kookosrasv ja sega kõik kokku. Vooli käte vahel parajad pätsikesed ja küpseta 175 kraadi juures 15 - 20 min, kuni hakkavad kergelt pruunikat jumet võtma.

Loe edasi...

Rummi-kakao ja raffaello pallikesed

Kommentaare 0

Magusasõpradele midagi klassikalist - rummimaitselised kakaopallid ja kodused raffaellod.  Rummi-kakao pallid: 190 g datleid 150 g india pähkleid 75 g kookoshelbeid 2 spl toorkakaod 3 spl kookosõli 1/2 tl rummiessentsi Purusta datlid ja india pähklid blenderis, kombainis või aja läbi hakklihamasina, kuidas lihtsam tundub. Blender peab selleks olema suhteliselt võimas, et seda läbi ei kärsataks. Lisa juurde ülejäänud koostisosad, sega korralikult  ja vooli pallikesed.  Raffaello pallid: 400 g kookospiima (Santa Maria) 250 g kookoshelbeid 50 g vahtrasiirupit 4 spl kookosõli mandleid  Võta kookospiima see paksem osa.

Loe edasi...

Lehtkapsa krõpsud

Kommentaare 0

Kõht on endiselt jõulutoitudest punnis aga aastavahetuse pidustused on alles ees? Jätame seedimisele rasked liha ja kartulid seljataha ning paneme aastavahetuse lauale midagi kergemat. Suupisteks võiksid olla näiteks ühed mõnusad krõbedad lehtkapsast valmistatud krõpsud.

Loe edasi...

Küüslaugused sinikarbid

Kommentaare 0

Verivorsti, hapukapsa ja piparkookide vahele ka midagi kerget, lõunamaist ja küüslaugust! Kuna ma olen hetkel, enne kiiret uut aastat ning pidustusterohket vana lõppu, patareisid laadimas veidi lõunapool, siis siit tuleb midagi hoopis teisest tahust. Päris ausalt, tegin esimest korda ise sinikarpe ja olen neist lummatud.

Loe edasi...

Jõulumaitsega küpsised

Kommentaare 0

Lõpuks jõudis ka minu koju jõululõhna ja jõulumaitset. Selle taignaga on aga selline lugu, et see on ka ilma küpsetamata nii maitsev, et suur kiusatus oli see niisama nahka pista. Tegelikult võibki sellest teha ka näiteks toor(piparkoogi)pallikesi, jäta lihtsalt munavalge lisamata.

Loe edasi...

Burger

Kommentaare 0

Reedeõhtune burksitegu. Inspireeritud jahimeeste kokaraamatust, muudetud enda maitse järgi.  Jah, ka toitumisnõustaja sööb burgerit :-)  Kukkel (4 tk) 250 g mandli/päevalilleseemne jahu 3 muna 3/4 tl küpsetuspulbrit (gluteenivaba) 1 tl Himalaya soola 1 tl vedelat mett Sega kokku päevalilleseemne jahu, küpsetuspulber, sool, mesi ja munakollased. Munavalged vahusta eraldi, kuni vaht on tugev ja sega ettevaatlikult juurde.

Loe edasi...

Pähklileib

Kommentaare 0

  400 g mandleid 320 g india pähkleid 3 muna 2 tl soodat 0,5 spl õunaäädikat 1tl Himalaya soola 120 ml maitsestamata jogurtit 120 ml toor-õunamahla taluvõid või kookosrasva   Purusta kombainis või piisavalt võimsas blenderis mandlid ja pähklid, koos soola ja soodaga, peaaegu jahuks. Lisa õunaäädikas, õunamahl, jogurt ja munad. Sega korralikult, et munakollased ei jääks kokku ning seguneks ühtlaselt.  Määri leivavorm taluvõi või kookosrasvaga, kalla taigen vormi.

Loe edasi...
Laura Kivisoo

Mulle meeldib tuua inimesteni arusaam, et tervislik toit ei tähenda vaid kapsalehte ning meeletuid piiranguid. Tervislik toit on mitmekesine, maitseküllane ning ahvatlev. Seda ei ole keeruline valmistada ning see ei pea olema tingimata eksootiline või kulukas.

Loe edasi