Suvikõrvitsa lasanje

Kommentaare 0

Köögiviljadest pakatav lasanje. Okei, lasanje kui selline on originaalis muidugi hoopis teistsugune aga igapäevaseks söömiseks soovitan pigem seda. Palju vöökohasõbralikum ;-)  Proovisin ära ka ühe mitmest Loodusvägi uuest mahedast tomatikastmest.

Loe edasi...

Kerge pastasalat

Kommentaare 0

Kergem ja tervislikum vorm makaronisalatist. Ei grammigi rammusat koort ega majoneesi ning tükikestki liha või sinki. Samas mõnusalt kreemine, täidab kõhu kenasti ära ja lisaks maitsele on ka toiteväärtus tunduvalt parem.

Loe edasi...

Särtsakas kapsasalat

Kommentaare 0

Selles Coleslaw salatis on majoneesi asemel hoopis äädikas ja oliiviõli. Tõsi, mis see paar lusikatäit majoneesi ikka kogu salati peale teeb aga mina olen viimasel ajal selle variandi peale üle läinud. Minu meelest ideaalne suvine salat.

Loe edasi...

Tofupallid spinatiga

Kommentaare 0

Mulle väga meeldivad erinevad soolased näksid aga poest saadavad lihapallid ja muu selline ei ole mul just esmane valik. Eelistan teha ikka ise ja pigem kergematest koostisosadest. Tänane snäkipostitus tuli tegelikult inspireerituna Meisterkoka saatest aga muutus kiiresti hoopis teiseks asjaks.

Loe edasi...

Köögiviljapitsa kikerherne põhjal

Kommentaare 0

Tavaliselt teen ma eelmisel õhtul või vähemalt hommikul ära mingisugusegi söögiplaani aga tänane õhtusöök - kikerherne põhjal pitsa, tuli küll spontaanselt. Eks päris palju mängis rolli ka see, et need pitsad valmivad kiiresti ning neid on üsna lihtne valmistada. Esialgne plaan oli hoopis üks teine põnev roog aga see lükkub siis järelikult homsesse, kui on veidi rohkem aega ettevalmistada ja kokku vormida :-) Pitsapõhi 1 purk kikerherneid 1 muna 1 spl oliiviõli (ISUL orgaaniline oliiviõli) 1 spl sobivat jahu (kikerherne jahu) soola-pipart Pitsakate 4-6 spl naturaalset tomatipastat 2 tl Adzika kastet 1 tomat 10 õhukest viilu suvikõrvitsat 1 väiksem punane sibul 1 hapukurk 2 spl riivitud juustu mõned spinatilehed Mina tegin antud kogusestest kaks väikest, umbes 20-22 cm suurust pitsat.

Loe edasi...

Peedi-ingveri püreesupp

Kommentaare 0

Millegipärast on nii, et kui väljas kraadid langevad siis minul tekib kohe isu sooja ja mõnusa supi järele. Ja isudele tuleb järgi anda, eriti sellistele tervislikele :-) Kogus 2-le: 1 keskmine sibul 2 suuremat küüslaugu küünt 1-2 cm jupp ingverit (oleneb kui suur ingveri sõber oled) 2 keskmist peeti 2 spl kookosrasva 500 ml köögiviljapuljongit 100 ml kreemist kookospiima Himalaya soola, värsket musta pipart Kuumuta potipõhjas kookosrasv ja lisa hulka hakitud sibul, küüslauk, tükeldatud ingver ja toored peedikuubikud. Kuumuta pidevalt segades kuni sibul muutub läbipaistvaks ja lisa puljong.

Loe edasi...

Röstitud peedi ja feta salat

Kommentaare 0

Peedi ja fetajuustu maitsed sobivad minu meelest nii hästi kokku. Kui lisada veel magushapukas kaste ning krõmpsuvad kreeka pähklid, siis ei saagi sellest tulla midagi muud kui head :-) Kogus ühele: 20 g spinatit üks keskmine peet 1/2 väiksemat punast sibulat (u. 30g) fetajuustu kuubikuid 4-5 kreeka pähklit 1 spl oliiviõli + u.1 spl peedi röstimiseks 1 tl sidrunimahla 1 tl mett soola, pipart, köömneid Kõigepealt lõika toores peet kuubikuteks ning sega oliiviõli, soola ja köömetega.

Loe edasi...

Suitsukana pitsa lillkapsapõhjal

Kommentaare 0

Lillkapsa põhjal pitsast on vist peaaegu kõik kuulnud aga kordan veel üle, juhuks kui on meelest läinud :-) Veel üks vahva viis kuidas tuua söögilauale rohkem köögivilju ja muuta pitsa taljesõbralikumaks.  Andunud pitsasõpra, kes armastab paksu põhja ja krõbedate äärtega nisujahu pitsat, see muidugi ära ei peta. Aga pitsa mõõdu annnab välja küll ja ühe väga maitsva pitsa mõõdu!

Loe edasi...

Küüslaugused sinikarbid

Kommentaare 0

Verivorsti, hapukapsa ja piparkookide vahele ka midagi kerget, lõunamaist ja küüslaugust! Kuna ma olen hetkel, enne kiiret uut aastat ning pidustusterohket vana lõppu, patareisid laadimas veidi lõunapool, siis siit tuleb midagi hoopis teisest tahust. Päris ausalt, tegin esimest korda ise sinikarpe ja olen neist lummatud.

Loe edasi...

Burger

Kommentaare 0

Reedeõhtune burksitegu. Inspireeritud jahimeeste kokaraamatust, muudetud enda maitse järgi.  Jah, ka toitumisnõustaja sööb burgerit :-)  Kukkel (4 tk) 250 g mandli/päevalilleseemne jahu 3 muna 3/4 tl küpsetuspulbrit (gluteenivaba) 1 tl Himalaya soola 1 tl vedelat mett Sega kokku päevalilleseemne jahu, küpsetuspulber, sool, mesi ja munakollased. Munavalged vahusta eraldi, kuni vaht on tugev ja sega ettevaatlikult juurde.

Loe edasi...

Lillkapsa ampsud

Kommentaare 0

  1 kg lillkapsas 3-4 muna soola, pipart 2 spl riivitud juustu kookosrasva praadimiseks   Purusta lillkapsa õisikud köögikombainis või riivi jämedama riiviga. Sega sisse 3 suuremat või 4 väiksemat muna ja maitseained. Soovi korral lisa natuke riivitud juustu, kuid ära sellega liialda.

Loe edasi...
Laura Kivisoo

Mulle meeldib tuua inimesteni arusaam, et tervislik toit ei tähenda vaid kapsalehte ning meeletuid piiranguid. Tervislik toit on mitmekesine, maitseküllane ning ahvatlev. Seda ei ole keeruline valmistada ning see ei pea olema tingimata eksootiline või kulukas.

Loe edasi